Tuesday, April 19

Jadi gile meyh aku macam ini :"(

Hyeheeyyy , 
Haryni tepakse aku untuk meluahkan perasaan aku :(
Sejak-Temenjak ni , akuu tlah dipenuhi dengan Banyak bende alahh kau tauu . perkara-2 itu semua telah kelam kabut kann aku ? WHAT THE FISH bhaii ? --' haiyaaa , dengan Kawan-3  yangg BERGADUH tidak henty . UNTILL WHEN huh makcikk kalian ? haiyaaaa , Masalah cite sumee kat akuu . cube Talk to face kat orangg yang kau ta suke uh ? HAIYAAA .  pasal aku nan budak ituu a** dah okiehh , cumee aku pelik kenape korunk sume nak mencary masalah nan dyee ? bialah dye dgn hidup dye mcm ituu , KITE manee boleh halangg . aku dah ta kesa dah WITH her , just kadang-2 jehh kalau dah terBENGANGG ! :')

Second story , AKU dahh kehilangan dua kawan Lame macam itu saje ? WHYY korunk mcm th ? kenape dan terus kenape ? aku memang ta faham . aku dah bg advice BUT korunk ? mane janjy korunk nan aku . pleasse lahhSEDA diry sendiry tuhh . jgn nantydah menyesal CARI jumpe akuu ! korubk sekarangg kan , na tauu ? haty kornk dah GELAP ! Small Matter sume kau na mara ? WHAT THE HELL ? --' grr~ jangan sampai akuu jumpe kauu , aku MARA-2 . please lahh weyh ! kalauu dah bency punn , jgn menunjuk2 . jgn sampai aku HILANG SABAR .

hurmm , Next topik-s :') ni HAPPY kikid . ajk baru 2012 dah tahu :D SAYE harap , TUAN NURUL AMIRAH , boleh handle utk next year ! 
p/s : AKU YAKIN KAU BOLEH BUAD , OKIEH ? JANGAN PIKIR APE ORANG CAKAP TAUU TAUU ! BIAR SAHAJE . akuu harap , kauu MAAF kan aku kalau aku ade ckp-2 pasal kauu . tapyy aku dah ta :) WEE~ TAUU TAUU !

JOHO BAHRU ? yeahh ! i-m coming next year :D dalam haty ni sedih , tapy na buad cmne en . BETTER aku pindah , aku dah ta tahan dgn MASALAH PROBLEM kat sini . aku rase aku PERLU  pergy doe :'( ikutkan haty , akuu tamau :( SEDIH bebb --' 

YESH ! aku dah luahkan sume perasaan aku . yasssss ~ SUKESUKE . haha .

YUS ? mane kau hunny ? dear rindu hunny? HUHU . cepatsikit lah text , PINJAM hp kawan-2 . *dye duk asramalah . THE IMPORTANT thing-s , ILOVEYOUUUSOMUCH lahh . Mishhyouuu BABE --; <3 

okieh lahh , dah pukul10 ,<3 na tidoo , BYEBYEE .